Ng kian nam minta maaf kepada seluruh umat islam di malaysia !!


Selamat pagi semua..ingat lagi tak dengan  ng kian nam  ni..yang dia pandai-pandai je hantar surat kat perdana menteri komplen pasal bunyi azan tu..ha...sekarang ni dia dah sedar dan telah pun meminta maaf kepada seluruh umat islam kat malaysia..jadi lepas ni,jangan namewee buat lagu azan pulak..haha..!!

“Saya nak pohon maaf terhadap semua orang Islam kerana menimbulkan salah faham itu ... sebenarnya saya tidak tahu bagaimana untuk membezakan antara azan dan kuliah subuh.

“Saya akui setiap orang ada kelemahan termasuk saya, saya tulis surat itu kerana tidak dapat bezakan antara azan dan kuliah subuh. Jadi saya pohon maaf secara terbuka sekiranya surat yang saya tulis telah timbulkan salah faham.

“Secara terbuka saya pohon maaf kerana telah berlaku kekeliruan dan salah faham ini,” katanya pada sidang media di pejabat Umno Lembah Pantai di sini.Beliau juga melahirkan rasa kekecewaan apabila surat aduan yang dihantar kepada Jabatan Perdana Menteri dihebohkan kepada umum.

“Saya juga sudah jelaskan perkara sebenar kepada NGO, sudah minta maaf dan berharap mereka akan terima saya untuk terus tinggal di sana,” kata Ng yang juga bekas pelajar Universiti Malaya.
 ikhlas dari ng kian nam..haha..


haa..kan bagus macam ni..senyum,salam......


kredit : asriblog


8 comments:

  1. haaa. kan bagus mintak maap gya. hehe. :)

    ReplyDelete
  2. Huh..dia minta maaf sebab penduduk Melayu Islam di Pantai Dalam dah tahu alamat rumah dia. Dia takut lah sebab rumah dia kat situ. Nak duduk lama kat situ kenalah mengaku salah. Silap2 sebab guilty conscious tu dia bunuh diri terjun dari tingkat 13 ke bawah.

    ReplyDelete
  3. duduk malaysia bertahun2 pun still takleh bezakan azan?
    pelik tapi benar ni...

    ReplyDelete
  4. mungkijn slh fhm azan dan kuliah subuh yang menimbulkan mslh nie..walau ape pun, ini menunjukkan beliau mempunyai sifat berani meminta maaf..cuma selepas nie, diharap beliau lebih memahami sesentiviti masyarakat ISLAM..ISLAM mengajar penganutnya berbuat baik kepada orang bukan islam yang berbuat baik kepada penganutnya..huhu

    ReplyDelete
  5. Saya tak setuju dengan cara masyarakat kita response kepada aduan lawyer Ng. Ini mengeruhkan lagi hubungan sesama kaum di Malaysia.

    Saya tak fikir aduan sebegitu bermakna menghina. Kita yang memberi makna menghina.

    Kita tak selesaikan masalah yang ada. Ancaman kekerasan bukan cara Islam.
    Aisyah

    ReplyDelete

KATEGORI

1 MALAYSIA (22) 18 tak berapa SX (27) Amaran (22) azizbos (6) barcelona (8) berita (28) besar-besar (14) blog (4) buffered earning (2) canggih (8) China (45) Comel (10) cool (7) facebook (9) Gadget (17) gila (29) Haiwan (26) Informasi (65) Islam (21) Jepun (15) kereta (21) Kreatif (88) lawak (73) macam-macam (215) Makanan (25) membebel (45) Nuffnang (13) Pelik-pelik (49) SEO (2) Sukan (29) uji mata (6) Uji Otak (9) ujibakat online AF9 (1) video (127)