Penjaga Gol Tak Baik Punya Part 2...

Ingat lagi tak entri bos minggu lepas,Penjaga Gol Tak Baik Punya...ini pulak kesilapan yang kedua dilakukan oleh penjaga gol yang sama Khalid Askri...kali ni dia dengan rasa rendah diri telah berlari keluar padang kerana malu teramat sangat...kira merajuk la ni...hihi..saksikan video kesilapan si penjaga gol yang malang ni..

Pac - Man Sebenar..

 Macam mana la rupa Pac-Man ni kalau dia ada di dunia..hehe...tengok foto Pac-Man yang di olah seperti keadaan hidup atau bahasa omputihnya REAL...

Salah Tempat Mau Tunjuk Kuat La...

 Dalam foto ni seekor beruang ingin mengorbankan si lembu yang disangkanya bersendirian...tetapi sangkaannya meleset sama sekali kerana......tengok la sendiri..hehe...dah macam karangan bahasa melayu SPM 2004 je ayat bos...hahahaha...

Nampak Macam Kereta..Tapi Bukan Kereta..


Malas Atau Bijak ???

Ni bukan malas ek..dia ni boleh dikategorikan sebagai orang bijak..hehe..takkan nak off kan tangga tu pastu lap enjit-enjit semut kan....haha...terbaek la abang ni...

Dara Untuk Dijual...Apahal Ni..

Kat dalam foto ni ialah seorang wanita entah dara entah tidak berasal dari Russia..dia ni nak jual dara dia melalui internet..tapi dia jual murah sangat berbanding dengan model dari Itali iaitu Raffella Fico yang telah dahulu menjual dara nya dengan harga berjuta euro jugak la..ada jugak macam ni ek..main jual-jual..hehe..kat bawah ni bos alih bahasakan apa yang tertulis kat dada wanita ni..
Nama saya...

Lengkapkan Lukisan Ikut Kreativiti Masing-Masing..

 Hehe..kalau korang nak try lengkapkan lukisan ni sila lah..jangan malu-malu..mesti dah ada
yang bayangkan benda malam Jumaat ni..kekeke..gurau je..


Nak Tunjuk Kuat La Tuh....

video
Tunggu la lepas ubat ko abis,baru ko rasa sendi-sendi ko berdenyut-denyut..haha...dah macam HULK plak bos tengok dia ni..

Kereta Paling Rendah Di Dunia...

 Kereta pendek kat dalam foto ni dicipta oleh Perry Watkins untuk dimasukkan ke dalam Guinness World Record sebagai kereta paling rendah di dunia..ketinggian kereta

Zebra + Zirafah = Okapi

Binatang ni hanya boleh dijumpai di Salah satu hutan kat Congo..dah takda tempat lain lagi dah korang nak jumpa binatang ni..jumlah nya pun tak banyak..kira-kira 10000 ke 20000 ekor je..bentuk badan macam kuda belang...kepala macam zirafah...kalau kat kampung mesti kita bagi nama Zezi je binatang ni kan...hahaha..

Bapak Teletubbies Merah...Hehe


 Haa...ni la teletubbies merah...nak tengok bapak dia plak,lompat bawah...hehe..

Terbang Bersama Burung Terpantas Di Dunia

Video kat bawah ni ialah aksi burung terpantas dunia iaitu Peregrine Falcon terbang dan dibelakangnya diletakkan kamera untuk kita merasai bagaimana atau apa yang di lihat oleh burung ni semasa terbang dalam kelajuan yang maksima..jemput-jemput tengok..hehe

Pantas giler....

Akibat Terlebih Parti..

 Ni la akibatnya berparti sambil mabuk..hehe..kereta cantik jadi tak cantik...kaya sangat diaorang ni kot...

Murah Tapi Cantik...

 Cara-cara nak buat lampu hiasan untuk dalam bilik,atau kat ruang tamu rumah dengan kos yang murah...bahan-bahan seperti yang di atas k..mentol tu kena beli la..yang lain bolehla guna barangan terbuang macam sudu dan botol tu..

Apa Yang Melekat Kat Empangan Ni..!!

 Nampak tak benda yang bertompok-tompok hitam tu??nak tau apa ke benda nya ni..lompat-lompat la ye..hehe

Buat Garisan Lurus Tanpa Pembaris...

 Dengan ada nya gadget ni,kita boleh membuat garisan lurus tanpa menggunakan pembaris..ia juga dapat menjimatkan ruang menyimpan..letak je dalam

Kilang Senjata Api

Kilang ni terletak di Pilipina atau lebih dikenali dengan nama Gun Town..penduduk tempatan di sini telah lama mencari rezeki dengan membuat senjata-senjata api ini..kalau setakat pistol dan rifle,senang je diaorang ni buat..senjata api ni juga selalu dibeli oleh geng-geng mafia pilipina..kira mcam beli mercun jugak la ni..tetap haram k..tapi penduduk kat sini sedaya upaya untuk menghalalkan bisnes senjata diaorang ni..kat Malaysia ada tak orang pandai buat senjata ni?buat meriam buluh ada la..hehe..bahaya kalau ada orang macam ni kat Malaysia..sekarang ni pun dah banyak samseng kat negara kita pakai pistol..MERBAHAYA..!!!

Penjaga Gol Tak Baik Punya...Haha

Kasi Tangkap itu bola dulu la...gelojoh betul penjaga gol ni..kan dah malu...nak tengok penjaga gol ni buat lawak..readmore..

Sayur Yang Seksi...Hehe

 Haha...seksi tak sayur ni...kalau nak tau,semua ni dihasilkan dari sayur-sayuran..rasa sayang pulak nak makan sayur berbentuk macam ni..hahaha...gurau je..lagi gambar kat bawah...

Aku Tension...!!! Argh............

Ganas...tekanan yang teramat sangat la ni..jadi,kepada siapa-siapa yang tak dapat cuti raya ke ,apa ke,jangan sesekali buat macam ni tau...merbahaya....hehe..

Rambut Yang Dilarang Di Sekolah China..

 Ni rambut yang di benarkan..macam kat malaysia jugakla..takleh simpan rambut panjang..tapi kat China ni,diaorang siap buat poster lagi..nak beri contoh rambut-rambut yang tak boleh di bawak kat sekolah..kesian kat budak-budak emo kat china..hehehe..

Selamat Hari Raya Dari Bos..

Dikesempatan ini,bos ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan tak berapa nak batin..hehe..bos ingin memohon maaf jika ada tersilap taip dan menyinggung hati mana-mana pihak,atau terletak gambar-gambar yang tak sedap mata memandang...kepada staf-staf bos,tahun ni takda bonus sebab Pakistan banjir...muahahahahaha...akhir kata dari bos,bersama-sama
la kita memajukan diri untuk terus berjuang di zaman yang serba canggih dan mencabar ini dan membela nasib saudara islam kita yang sedang berada dalam kesusahan terutamanya saudara Islam kita di Palestin..tak dapat hulur duit hulur doa pun jadilah k...salam...rasa nak nangis pun da jugak masa tengah menaip warkah ni..kenapa bos rasa nak nangis pun bos tak tau..huhu..mungkin sebab mengenangkan nasib orang-orang Palestin kot..yang tengah dengar bunyi bom dan rifle-rifle israel..kita kat sini macam best je gi shoping..diaorang pulak sentiasa dalam keadaan berjaga-jaga..sampai nak pergi sembahyang kat masjid pun kena sekat..alamak..merebak-rebak pulak bos ni menaip..sekian terima kasih..jangan serik jenguk blog bos tau..hihi..

Mari Memasak Sambil Berblog..Hehe..

 Aha...bagi mak-mak yang berjawatan blogger tegar tu,boleh la try cara ni ek..hehe..apa yang mak-mak perlukan ialah seperti foto-foto yang bos sediakan di sini...tak payah nak risau masakan hangus lagi..duduk depan komputer je..selamat mencuba........hihi..bos pun nak cuba jugak la..senang nak masak maggi..haha..

Lelaki Paling Pendek Di dunia

Ini la lelaki paling pendek di dunia yang baru..yang dulu dah meninggal dunia..nama jejaka cute ni Edward Nino Hernandes..umur dia 24 tahun..tinggal di Bogota,Colombia..ketinggian si Edward ni hanya 27 inci je iatu bersamaan dengan 70 sentimeter..berat dia pulak hanya 10 kilo..

Mini BBQ Grill..Hehe..

 Cara-cara nak buat tempat memanggang yang comel..hehe..tapi takleh la nak guna untuk panggang betul-betul..sekadar hiasan je..tapi comel kan3...

Ada Apa Dalam Telaga..

 Telaga ni terletak kat padang pasir Arab..kat padang pasir susah nak dapt air..jadi diaorang ni kena la gali dalam sikit telaga ni..kedalaman biasanya 60 meter hingga 100 meter..dalam tuuuu.....berbalik kepada tajuk kita pada hari ni..ceh..dah macam cikgu pulak..apa yang ada dalam telaga ni?readmore k..

Penjaga Gol Baik Punya..

 Apa yang baik punya tentang penjaga gol ni ialah bukan kerana dia terer pun...yang best tentang dia ialah setiap perlawanan,baju yang dia pakai lain dari pemain yang lain..nak tau apa yang lain nya..readmore k..terbaikla penjaga gol ni..hihi..

Asrama Mahasiswa China...

 Pergh..tahan betul nyawa dan hidung diaorang tinggal kat tempat macam ni kan..foto-foto ni menunjukkan keadaan asrama mahasiswa kat negara China..memang terbaik diantara yang terkotor la..hahaha..siap tumbuh cendawan dengan sayur tauge lagi tuuu......korang carik la kat bawah ni,kat mana letaknya cendawan dengan tauge tu..

Tugu Peringatan..

 Ni la tugu peringatan..hehe..bukanlah..yang kat dalam foto ni ialah kek..maknanya,bolehla makan kuda dengan tapak-tapak nya sekali..macam tak caya je ni kek kan..korang bolehlah pilih kek mana yang korang suka untuk raya ni k..banyak lagi kat bawah ni..

Seni Menggunakan Ais..

 Kereta-kereta yang diperbuat daripada ais..memang lawa..sayang pulak nak letak dalam air Ribena Bandung...hehe..

Kalaulah Paku Ni Hidup...

 Romantiknyer paku ni..foto-foto dalam ni menunjukkan paku-paku yang dihidupkan wataknya melalui posisi-posisi yang dicipta mengikut posisi kehidupan manusia seharian..fuh..nak taip posisi banyak-banyak,dh macam sasterawan negara pulak..hahaha...

Wakenabeb...Hihi..


Haha..hajat di hati nak balas dendam..akhirnya ko jugak yang kena balik ek...hehe..

Nama Tempat Paling Panjang Di Dunia

Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
 
Mau berbelit-belit lidah nak sebut perkataan ni..haha..nama yang panjang kat dalam gambar tu adalah nama bukit di New Zealand..bukit ni tak cantik mana pun..harap nama je panjang berjela..Kalau nak cuba sebut,cubalah..dengan hormatnya,dipersilakan..hihi..kat bawah ni bos sertakan video seorang perempuan cuba menyebut nama bukit ni..

Kereta Golf Yang Sempoi...

 Tengok je dah tau benda ni mahal...huhu..bos main golf pun tak pernah lagi,inikan pulak nak naik kereta golf..ni la jadinya,kalau duit dah terlampau banyak..sampai kereta golf pun nak buat ikut model ternama..apa-apapun,kereta golf ni memang cool giler..nak naik !!!Huahua......

Made In China

 Seperti yang korang semua maklum..,China memang terkenal dengan menciplak atau meniru jenama-jenama kat dunia ni..dan kat dalam foto-foto ni menunjukkan kereta-kereta dari China yang diubah dan ditokok tambah sedikit dari model asal..jenama memang dh confirm-confirm kena tukar kan...hahah..

Seni Menggunakan Air Kopi..



 Bestkan..kalau bangun pagi-pagi,tengok kopi kat atas meja macam ni..panas-panas pulak tu..haha..jangan terliur plak..lepas bulan puasa baru boleh tau..hihi

Goyang Panda..Haha


Mabuk ke apa Panda ni..hihihi..

Rumah Paling Tak Lebar Di Dunia..Huhu..

Tadi korang dah lihat rumah kurus kat Jepun kan..Ha...ni pulak rumah paling kurus di dunia.lagi kurus dari rumah yang kat jepun tu..rumah ni di bina oleh Erwin Wurm berasal dari Austrian..Sesak nafas tak kalau tinggal kat dalam ni??

Lebih Baik Kurus Kalau Tinggal Di Jepun..Hehe

Orang Jepun memang suka buat orang lain hairan dan pelik..Foto-foto Bangunan diaorang kat bawah ni,kebanyakannya kurus-kurus..mungkin untuk menjimatkan ruang kawasan,sebab tu diaorang buat kurus je..Pandai berjimat la orang jepun ni..

Ingin Buah Dada Besar??

Cara membesarkan buah dada tanpa pembedahan plastik..hihi..yang kat dalam gambar ni lelaki tau..tengok cara dia mentumbesarkan buah dada dia..

Gali Jangan Tak Gali..!! Haha..

Inilah akibatnya kalau menunjuk-nunjuk kereta kat tempat yang salah..orang lain syok main air pantai,korang syok main korek-korek..haha..korek dalam-dalam bang...

Seni Dari Batang Dan Kotak Mancis..


Kapal-kapal perang ni dibuat oleh pak cik dari United Kingdom..Nama beliau Phil Warren dan berusia 79 tahun..setakat ni beliau dah berjaya menghasilkan 432 buah kapal perang Amerika dan British..semua kapal ni dibuat hanya menggunakan kotak dan batang mancis sahaja..tiada material lain..

Model Wanita Paling Tinggi Di Dunia

 
Eve merupakan model yang berasal dari Amerika Syarikat,dan dinobatkan sebagai model wanita paling tinggi di dunia..tinggi Eve ni ialah 7 kaki..model yang kat sebelah tu pulak dari Australia dan berketinggian 1.62 meter..dah macam menara da..huhu..

Safety First..

Foto-foto ni menunjukkan yang diaorang memang nak mengutamakan keselamatan mereka..tetapi entah kenapa cara diaorang ni macam sewel je..hahaha..

Kantoi Tak Sembahyang Subuh..!!!

video

Fulamak...mula-mula bos tengok video ni,rasa nak golek-golek je kat lantai..tapi kena la tahan,pasal ni bulan puasa..korang pun tahan jugak la ek..hihi..

Kemenangan Dan Kesakitan..

Beringat-ingat bila di dalam kegembiraan..takut ada yang menangis nanti..contoh yang kat bawah ni la..korang tengok la sendiri..

Yeah..!! kita menang.....wei..aku pun nak peluk jugak...

Uji Bakat Terpendam Anda...

Muahaha...Yang kopek anggur tu yang bos tak tahan...hahaha...sambung gelak...kahkahkah...

1/2 Better Than 50%..!!

Err..paling berkesan untuk makcik-makcik,pakcik-pakcik yang kurang faham matematik kan3....hihi..kalau sebut setengah harga cam murah je bunyik nyer.

Seni Dari Kertas...

 
Ingat tak masa kecil-kecil dulu,kita selalu nipiskan buku sekolah semata-mata nak buat kapal terbang la,sampan la,dan macam-macam lagi..tak tercapai dek akal ku pulak kertas ni boleh buat macam kat dalam gambar ni ek..hehe..

KATEGORI

1 MALAYSIA (22) 18 tak berapa SX (27) Amaran (22) azizbos (6) barcelona (7) berita (28) besar-besar (13) blog (4) buffered earning (2) canggih (8) China (45) Comel (10) cool (7) facebook (9) Gadget (17) gila (29) Haiwan (26) Informasi (65) Islam (21) Jepun (15) kereta (21) Kreatif (88) lawak (73) macam-macam (215) Makanan (25) membebel (45) Nuffnang (13) Pelik-pelik (49) SEO (2) Sukan (28) uji mata (6) Uji Otak (9) ujibakat online AF9 (1) video (127)