Darurat bakal diisytihar pada 9 januari 2012 ? Risalah 901 bebaskan anuar

anwar

KEADILAN mencetak 500,000 risalah untuk diedarkan kepada orang ramai bagi menangkis fitnah jahat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, menjelang keputusan perbicaraan pada 9 Januari depan.
jika anwar didapati bersalah?

Adakah peristiwa Reformasi 98 di Dataran Merdeka 13 tahun yang lalu bakal berulang kembali? 
Ini adalah Kempen risalah Yang Menyatakan Bahawa Ada satu perhimpunan besar-besar akan diadakan yang akan mengambalikan detik-detik Perhimpunan Reformasi 98 bagi membebaskan Anwar Ibrahim

tarikh yang tertera diatas risalah tersebut pada 9januari ini,mereka menggunakan slogan 901 Rakyat Hakim Negara,9 januari bakal darurat adalah hari yang didakwa mereka Hari Keramat Sistem Kehakiman Negara dilacurkan sekali lagi sebagai alat Konspirasi Politik.

bebas-anwar

Perancangan Perhimpunan ini bakal melibatkan gerakan besar-besaran oleh sebahagian besar gologan mahasiswa melalui Solidariti Mahasiswa Malaysia selain dari beberapa kumpulan lain seperti Majlis Peguam yang akan terus memainkan isu hak LGBT melalui Walk For Freedom dengan dibantu oleh talibarut dari dalam UMNO sendiri. Kesemua kumpulan yang terlibat adalah diwajibkan mempunyai sekurang-kurangnya 50 ahli kumpulan dalam BBM masing-masing bagi memastikan pergerakan yang benar-benar besar dan berkesan.

menurut berita lagi mereka telah ditaja dan diberikan dana wang ringgit dan telefon bimbit masing-masing agar perhimpunan kali ini benar-benar berjaya.

Matlamat Anwar ialah menggulingkan terus kerajaan melalui demonstrasi besar-besaran pada hari tersebut. Jika matlamat ini tidak mampu dicapai dalam hari yang sama, Anwar perlu memastikan agar pergerakan ini berterusan selama mungkin dengan tekanan dari rakan-rakannya di barat ditingkatkan sehingga memaksa kerajaan Malaysia mengalah atau digulingkan.

Bermula 9 Januari ini, mahasiswa-mahasiswa Melayu Islam yang memuja Anwar kerana benar-benar percaya akan ketokohan beliau sebagai seorang pejuang Islam tulen,akan turut serta menyokong kebebasan bersuara dan berpolitik jelas selaras dengan desakan pemansuhan AUKU .

Menurut Umno mahasiswa-mahasiswa yang menyokong Anwar telah di "brainwash" mereka agar anwar mendapat sokongan padu dari kumpulan-kumpulan terpelajar..bukan anwar sahaja malah sebelum ini Umno pun telah Membasuh otak para pelajar dalam program yang dianjurkan mereka..dengan adanya mahasiswa jelas sekali mahasiswa juga begitu mengambil berat dan mengkaji tentang isu politik.

 

sumber : azizulhakim91

 

 

Tags : reformasi 98 901 rakyat hakim negara apa jadi 9 januari 2012 darurat 9 januari 2012 bebaskan anuar demonstrasi besar besaran

4 comments:

  1. Mudahan berjalan dengan lancar.. Amin... Mun dekat mok jak join...

    ReplyDelete
  2. @AmirFX

    Mlas kmk nak masok cmpor nak kdak tok..xda penghujung..hehe..bgus rilek rumah update blog.ambik kesempatan polah entri title bakal hot mcm tok boleh.. :p

    ReplyDelete

KATEGORI

1 MALAYSIA (22) 18 tak berapa SX (27) Amaran (22) azizbos (6) barcelona (8) berita (28) besar-besar (14) blog (4) buffered earning (2) canggih (8) China (45) Comel (10) cool (7) facebook (9) Gadget (17) gila (29) Haiwan (26) Informasi (65) Islam (21) Jepun (15) kereta (21) Kreatif (88) lawak (73) macam-macam (215) Makanan (25) membebel (45) Nuffnang (13) Pelik-pelik (49) SEO (2) Sukan (29) uji mata (6) Uji Otak (9) ujibakat online AF9 (1) video (127)